... NATTENS FLABB

Jag snackar med några sköna typer på MSN, som Herr Fleur och Malin. Tillsammans med dessa två, kan man inte motstå skratt. Jag ska ta och skriva en berättelse om oss tre tillsammans.

Under midsommarsafton 2008 festade vi i trädgården hemma hos mig i Gräsö, de flesta hade redan lagt sig av fyllan/blackout. Utom jag, Malin och Fleur som satt i varsin stol och snackade om allting. Klockan var någon gång mellan 6-8 på morgonen.

Vi tre höll på att snacka om nån film, då frågade jag om det var Good Boy de snackade om. Då fattade de inte ett skit, jag försökte förklara om hundar men allting blev så fel att vi började garva så hårt att magen knep sig. Sedan snackade Malin om hennes döde morfar som hade cancer, då började hon garva för fullt utan nån anledning. Självklart började vi alla garva så hårt att tårarna rann, käkbenen värkte och magen knep sig igen. Folk skulle kunna tro att vi hade tagit något, men det var bara alkohol och sömnbrist. Samtidigt då vi garvade så hårt åt detta, grät Yelena och Hannes floder om Hannes 's farfar utav sorg.

Trots allt det där sa Fleur till slut till mig och Malin: Ni är sköna!

Kommentarer om inlägget
malin

den dagen är BÄST på länge seriöst :D få se om det blir ngt repris i björnäs under nyår :D hihi

Lämnade en kommentar här den 2009-12-28 och klockan var 02:41:48 ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast jag kan se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0