... SÅHÄR VAR MIN JULAFTON


- Strålande, strålande jul.


- Ett kort från mormor.


- Jag och Peter chillar i soffan.


Julafton har redan passerat förbi nu. Min julafton har varit fylld av julmat, massor av mormors köttbullar, glögg, mjuk pepparkakor, julmust, godis, julklappar, mys i soffan,lite gullgull med vovven Izor som tillhör min morbror, traditionen kalle anka och så. Jag är nöjd med klapparna då jag käkar romerska bågar nu. ;D

Izor var söt då de andra hittade honom sovande i mormors säng som först var finbäddad och... Ja, han hade tydligen tagit bort allt tills bara underlakan och en kudde var kvar så la han och somnade alldeles belåten. Bilden finns nedanför. ;) Och morbror var en blyg jävel som vägrar vara med på kort. :(

   
   

    

Nåväl. Nu har jag tröttnat rejält på "God Jul!" och nu antar jag att jag blir trött på "Gott Nytt År!" inom kort. ;)

Kommentarer om inlägget
malinö

syns att du hade (Y) julafton :D bra.

Lämnade en kommentar här den 2009-12-25 och klockan var 01:44:59 ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast jag kan se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0