... VAD HADE NI GJORT?

Jag låg och läste igenom en av mina gamla bloggar. Jag fann en text, som ingen svarade på. Så lägger jag in en text eller snarare en fråga igen. :)


Tänk om ni går och lägger er i era sängar en kväll för att somna och man lyckas med att somna. Efter en stund vaknar ni av att känna hur blött allting är, ni vaknar men ni kan inte se ett skit för allting är svart. Det enda ni kan göra är att lukta och känna efter på marken. Efter en stund upptäcker ni att ni känner gräs, mossa, stenar och några träd runtom er. Ni har bara det ni brukar sova i på er. Inga skor, ingen jacka - ingenting. Inte en enda lampa, eller lyktlampa syns någonstans, inte ens på flera km/mil. Utan att veta hur ni kom dit.

Och ni var klarvaken.


Vad hade ni gjort?


Kommentarer om inlägget
Martina

Vet inte hur jag skulle reagera, skulle skrika efter hjälp och kolla om jag verkligen må bra. Spring nog ifrån och sök utvägen ;)

Lämnade en kommentar här den 2009-12-10 och klockan var 15:06:17 ♥
Länk: http://loveliii.blogg.se/
fleur

må kass som fan, vänta tills gryningen så jag kan ser var jag e. Klättra över trädet och försöka se därifrån :P

Lämnade en kommentar här den 2009-12-10 och klockan var 16:12:35 ♥
Emelie [ Cuores Photo ]

intressant. :D jag skulle också må kasst och försöker famla mig fram i mörkret bara för att komma fram till någonting :D

Lämnade en kommentar här den 2009-12-10 och klockan var 16:51:17 ♥
Länk: http://cuoresphoto.blogg.se/
linda

Fyfan dör av skräck! Springer och springer, och hoppas ej att jag går i cirklar :)

Lämnade en kommentar här den 2009-12-10 och klockan var 18:36:31 ♥
Joey

*tjack



Jag är nog den enda som skulle somna om.... Sover man, då ser man inget som är hemskt.

Lämnade en kommentar här den 2009-12-10 och klockan var 18:36:57 ♥
melodie

jag skulle försöka vara lugn och invänta gryningen. att få panik o springa i mörker är inte särskilt bra i fall om man faller i en brunn eller nåt ;)



sv: aa, biancas skratt är oftast smittsamt. så ja fattar att du garvade.. :D

Lämnade en kommentar här den 2009-12-10 och klockan var 23:47:05 ♥
Länk: http://highdoldace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast jag kan se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0