FÖRE SOM EMY & EFTER SOM VAMPYR

Eftersom ni ville gärna se fler, så bjuder jag också på IDIOTISKA före bilder på mig som inte alls ser klok ut när man försöker göra så, eller ens min hy... Usch! :D Vill man nå ett bra resultat, måste man offra lite. ;) Jag vet att ni älskar före och efterbilderna. Så...

Go and enjoy!




Om ni vill se nån särskild bild i större format så säg till - det fixar jag med nästa inlägg isåfall. :)

Kommentarer om inlägget
malin

snyggt :D du duktig som vanligt på photoshop ;)

Lämnade en kommentar här den 2009-11-02 och klockan var 00:55:37 ♥
eob

fin bilder! :P

Sv: haha, ang om två bloggar, ja. svaret får du aldrig :)

Lämnade en kommentar här den 2009-11-02 och klockan var 10:41:45 ♥
ebruw

wow! ;)

Lämnade en kommentar här den 2009-11-02 och klockan var 14:22:15 ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast jag kan se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0