RUTIG EMELIE


- En rastlös Emelie.

Hallå världen därute. Här ligger jag i soffan tillsammans med katten Casper som sover längs på låren på mig och julstjärnan är tänd. På bottenvåningen fylls det fullt av julstämning, men häruppe? Nja... Bara en julstjärna och julstakett i köket. Inte så värst juligt, kanske man skulle göra något åt detta? Nog om det. Idag fick jag mina efterlängtade svarta tunnlar till öronen då jag gillar tunnlar bäst och hade bara rosa innan. Dock var den en jäkel på att göra "sugmärkar" om jag lekte med den mot halsen. Lite farligt det, nu har jag iallafall ett par nya i svarta och det i plast!

Idag bestämdes det också vart man skulle vara med gänget under nyårsafton. Det var svårt i början med stuga efter stuga, men mot slutet beslöt vi... Här hos mig, i Björnäs. Det var nämligen några som hade sagt det några gånger, till slut blev det så. Det var liksom varför inte när hela våningen är så jävla ledig den kan bli och väldigt billigt. Det blir nog trevligt. Välkomna. ;)

Dagarna närmar sig tills jag får åka söderut mot Örebro. Det blir nog kul, eller BLIR kul. ;)

Have a nice evning/night

Kommentarer om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast jag kan se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0