FRIDAY TODAY


Bildtext: Bilden är nog ett par månader gammal.

Det är lite sent att ens säga "Friday Today" då det är kväll nu och snart är fredag förbi. Men jag väljer ändå att ha den som rubriken då jag inte har något snyggare ord/mening. ;) Jag vet att det inte precis har kryllat av nya, färska bilder. Jag har ju legat i en stor pöl av snor och lidit av en täppt näsa så jag inte har orkat gå ut för att finna intressanta motiv.

Men nu är jag typ frisk även om näsan känns så jäkla torr inuti! Jag har hunnit hämta mina älskade uggs:en och grejer från YR. Jag blev riktigt nöjd, och skorna är mysiga. När det gäller UGGS och när jag har fått dom så åker de alltid på direkt så jag får mysa i dom inne tills jag går ut så tar jag av dom när jag går in. Det är en del av mig. :D Jag tar en bild på skönheten imorgon då jag ändå tänker gå ut och fota!

Jag såg lite där och här på nätet. Att det bara är 3 månader och minus 1 dag kvar till julafton. Jag som kommer ihåg senaste julafton som om det vore nyligen. Eftersom det inte är så långt kvar - kanske dags och fundera vad jag verkligen vill ha/behöver?

Anlednngen till att jag frågade om vilken hårfärg + frisyr ni vill se mig under höst/vinter - Flesta av er tyckte mellanbrunt. Det betyder då att jag inte tänker ha denna färg. Ingen sa något om rött, så därför funderar jag på just rött. Eller behålla blondfärgen, fortsätta mot ljusblont. :) Men dock själva frisyr vet jag inte än. :D

Puss!

Kommentarer om inlägget
diamant ybab

rött? oj. rätt vågat färg ;) värt att testa hihi.

Lämnade en kommentar här den 2009-09-26 och klockan var 20:44:13 ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast jag kan se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0