... 00:57



Tidigare idag ägnade jag en stund på kökets golv och gullade med både Shakra och Selma genom att låta dem ligga i min knä. Jag älskar hundar som tror att de får plats i ens knä. Fotade dem lite och så. Annars har jag fortfarande en lätt huvudvärk och jag dricker vatten efter vatten. Den är nog botad först när jag somnar, beror nog på att jag sov kasst inatt. Sömnbrist är det rätta ordet. Just därför är det sängen som gäller alldeles strax och kunna sova lika gott som denna kung.



Godnatt, Sverige.

Kommentarer om inlägget
Pernilla

Fina bilder du har tagit :).

Jag rekommendera dig till en familj som vill bli fotad och jag sade att du är jätte duktigt med bilder och kanske de kan fråga dig och det har de gjort, jättekul.



Jag har nu beställt en canon 550D, längtar att få det. :).

Ha en toppen dag../ Pernilla.

Lämnade en kommentar här den 2010-04-21 och klockan var 13:02:56 ♥
Länk: http://lillapia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast jag kan se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0