... ÅK UTOMLANDS GRATIS OCH BLOGGA?



Jag råkade hitta en sida på
Solresor, där du kan vinna en resa utomlands och blogga om själva resan, mat, hotell och stämningen? Det skulle antagligen passa er som gillar blogga och fota, t.ex jag. Man kan eventuell ta med en vän, en familj eller vem du vill på resan, jag skulle givetvis välja en god vän eller någon från familjen. Ni kan även välja vart ni vill åka ifall ni vinner, i Europa. Grekland, Italien, Egypten, Turkiet eller vart ni vill. Jag valde Sicilien, Malta eller Kreta då jag inte har varit där. :)

Det är antagligen väldigt många som har anmält, men vem vet vem har turen på sin sida? ;)
Vill ni testa och anmäla er, klicka då här.


Kommentarer om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast jag kan se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0