... "JAG VILL HA EN TOFFEL"

Mina tidiga torsdagar fylls fullt av det roliga. Barnen är roliga och gulliga. Jag lär dem att teckna i meningar ur en bok. En av dem var "Jag vill ha en smörgås" och man ska då föra ena hand bakåt, inte framåt. 8åringen förde ändå handen framåt istället för bakåt. Men trots det får jag se många leenden under varje lektion. <3

"Jag vill ha en toffel."



Eftersom jag blir borta över helgen så kanske ska jag lägga upp en frågestund? En sådan frågestund där ni frågar om det ni är nyfikna på - inget extremt eller överdrivet. Ni vet nog själva vad det innebär. ;)

C ya!

Kommentarer om inlägget
ebruw

vill du någon gång fota mig profil?????? :))))))) (a)

Lämnade en kommentar här den 2010-04-22 och klockan var 22:34:36 ♥
Länk: http://ebruuw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast jag kan se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0