... "JUST A SMILE AND THE RAIN IS GONE"


- en betydelselös bild.


Det har gått timmar sedan jag kom hem efter en krånglig resa. Tåget som stod stilla precis före Enköping i halvtimme sedan var jag äntligen ute ur tåget och skulle åka med bussen mot uppsala. bussen började rulla och vid motorvägen var det någon som självklart var tvungen att skapa en olycka att man fick stå stilla i ett tag innan chauffören fick för sig att vända tillbaka för att ta en annan väg mot stockholm och sedan mot uppsala. det blev lite mer än 1 timme extra för krånglighetens skull. Men när man väl kom fram i Uppsala så var vädret så perfekt. Molnfri och soligt så åkte humöret upp igen. :)

Idag valde farsan att skicka ett väldigt speciellt mms till mig medan jag låg i soffan hemma hos Malin i Örebro och mmset visade hans nya reg. skylt till sin fyrhjuling där det står "THE BOSS". Är det inte lite undomligt? Men jag var i allafall inte förvånad.

Men trots allt så är jag väldigt nöjd med en lugn och händelserik helg med Malin och en stund med Joey. Tack för jag fick utnyttja Hannes sida av sängen och er sköna soffa, Malin. Tack för snacket + Mio i det kassa vädret, Joey. ;)



Nu tänker jag svara på ett par frågor som trillade in under helgen.

♥ Ebru: vill du någon gång fota mig profil?????? :))))))) (a)
svar: Visst kan jag fota dig någon gång, men förklara vad du menar med profil? Vill du ha bilder på din profil, eller förklara lite mer? :)

♥ Josannah om THE NEW THINGS: Finaste!! vart skaffade du dem?
svar: Tack, visst är de det. :D De finns på Cocoo.se. :)

Godnatt!

Kommentarer om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast jag kan se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0