... ÖREBRO NÄSTA


- blommig mönster är söt.


Nu har man packat och klart. Bara de sista som får packas ned imorgon bitti. Alldeles strax hoppar jag in i duschen och sängen därefter. Klockan ställer in på 06.30 och jag går hemifrån 07.15 för att åka med bussen in till Östhammar. Därifrån tar jag bussen 811 och kliver av i Gimo och kliver på 817 mot jobbet. Arbeta i två timmar. Sedan blir det raka vägen mot Örebro. Om jag inte somnar på bussen/tåget mot Örebro, lär jag vara halvdöd mot kvällkvisten. Var beredd på en trög Emelie imorgon kväll, Malin.

Dålig uppdatering under helgen får ni förvänta er. Men efter helgen kommer det förhoppningvis nya färska bilder. Alltid något. ;) Jag avslutar inlägget med ett citat.

"You know all those nights when you can't fall asleep? Well, maybe it's because you are awake... In someone elses dream."

Kommentarer om inlägget
malin

jag lär bli trött ikv oxå. vaknade tidigt idag soo! ses senare!

Lämnade en kommentar här den 2010-04-22 och klockan var 07:46:46 ♥
ebruw

åh va roligt, ha så fett därborta i örebro hörru! ;)

Lämnade en kommentar här den 2010-04-22 och klockan var 09:06:55 ♥
Länk: http://ebruuw.blogg.se/
åsa

welcome to pennybridge ;)

Lämnade en kommentar här den 2010-04-22 och klockan var 10:47:00 ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast jag kan se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0