... BEFORE AND AFTER

Före: Sådär solblekt och ja...

Efter: Inte lätt att fånga den rätta färgen såhär sent på kvällen. Men fräschare än tidigare.

Som vanligt blir det lite för mörkt nu, förhoppningvis blir det lite ljusare med tiden. Färgade inte hårbotten då utväxten var på ca 15 cm så jag färgade bara det som var färgat. Det kan synas lite men bättre än innan. :) Bättre bilder ska ni få, efter helgen eller kanske någon gång under helgen. Imorgon sticker jag ner till Stockholm för att leka lite med syrran och Vera ♥

Så... sköt om er! XoXo

Kommentarer om inlägget
Soha

ohh vad kul :) aa hon gjorde det för två dagar sedan

Lämnade en kommentar här den 2010-08-27 och klockan var 08:01:13 ♥
Länk: http://scheffi.blogg.se/
J

Syns jätte fräscht nu! Mitt hår är nästan lika långt som ditt. 5 cm saknas. ;) Segt o vänta ibland...



Pussis

Lämnade en kommentar här den 2010-08-27 och klockan var 11:56:29 ♥
Länk: http://mrsferm.blogg.se/
Malin A

snygg färg :)

Lämnade en kommentar här den 2010-08-27 och klockan var 13:50:53 ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast jag kan se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0