... GOODNIGHT, MY WORLD

Den där filmen Zodiac verkade aldrig ta slut, så jag blev lite rastlös och började istället snoka efter en lång höstjacka. Eller, jag har en parkas i militärgrönt hemma men jag vill ha något lite tajtare och med ståkrage så fann jag denna (bild) och klickade hem. Dock tar det 5-10 veckor innan man får den. Men det var ju fri frakt.:) Ange 01410 så får ni 25% på valfri plagg eller vad ni vill plus fri frakt. ;)



Nä, nu måstejag ta och duscha innan jag gluttar på Paradise Hotel i sängen. Imorgon (idag) blir det InBash med Vera, vi får se vad som händer där... Det blir roligt. Kameran hänger med. Sov gott så hörs vi imorgon.

Kommentarer om inlägget
~ Elin Mattsson´s fotoblogg ~

Hej, du är en av dom fem finalisterna som gått vidare i veckans blogg!

Läs mera här och skriv gärna i din blogg för att få flera röster på just din blogg http://elinmattssons.blogg.se/2010/august/veckans-blogg-finalisterna.html



Kram Elin Mattsson!

Lämnade en kommentar här den 2010-08-29 och klockan var 19:34:56 ♥
Länk: http://elinmattssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast jag kan se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0