... I FOUND NEMO


Denna lördag fick bli en lugn dag och avkoppling i syrrans lägenhet... Och leka lite framför kameran med Nemo som ser lite skeptisk ut. Gloria vill hellre ligga i solen och njuta... Men ni får en bild på hur snygg hon är. ;)

Min syster är och jobbar. Jag tittar lite på Extreme Makeover Home, denna avsnitt handlar om att hjälpa en familj som har tigrar och andra vildkatter hemma efter att ha räddat dem. De gör om deras boende och dylikt. Lite skillnad från andra hem de gjort om. Nä, nu ska jag nog ta och se klart på den så hörs vi! :)

Kommentarer om inlägget
Syster

Haha hon ser ut som gremling, stackarn :(

Lämnade en kommentar här den 2010-08-28 och klockan var 16:54:41 ♥
SSaRRaHH

söta katter

Lämnade en kommentar här den 2010-08-28 och klockan var 20:58:44 ♥
Länk: http://klarahs.blogg.se/
malinö

hahaha gloria ser råttakatt :D

Lämnade en kommentar här den 2010-08-29 och klockan var 13:15:06 ♥
melodie

haha vad söt gloria är. jag måste nog också "snagga" zuma snart pga hennes tovor som aldrig reder sig efter ett tag kämpande att klippa o borsta..

Lämnade en kommentar här den 2010-08-29 och klockan var 18:54:42 ♥
Länk: http://fyfansomna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast jag kan se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0