... INK BASH 29/8



Låt mig säga det här först: Förlåt, förlåt och förlåt! Jag glömde ta med kameran... :( Men dock fanns mobilen till hands, haha. :) Men iallafall, jag och Vera är verkligen bland dom sämsta på att lokalisera sig och hitta en viss gata. Vi gick säkert ute i en timme innan vi var tvungna och fråga i nån barnbutik om vart det låg. På köpet fick vi ett papper med kartritningar över, haha. Till slut hittade vi givetvis stället. Minus 100 kr i plånkan och få en sockersöt inträdearmband innan vi gick upp en våning där allting fanns. Kläder, piercingar, nagelförlängning, frisörer och sist men inte minst ca 100 tatuerare. Från Sverige, Frankrike, Tyskland, Italien, England, USA m.m

Det var roligt att gå förbi en efter en där dom tatuerade kunder sådär offentliga. En tatuerade sitt halva ansikte, en på ljumske, en på ben, en på överkroppen och ja varje kund per varje kroppsdel. :) Vi glodde och gick omkring i kanske två eller tre timmar och jag handlade lite från Barbarella till öronen och ny kula plus stav till tungan. Skitskön snubbe som förklarade vilken storlek man skulle ha och så ja... Det var rätt kul. :)

När jag väl kom hem, åkte skorna ur och mina fötter bokstavligt brann. Sådär väldigt ömma... Man kan säga att mina fötter är skitlyckliga nu, haha. Imorgon blir det att åka hem! :)

XoXo

Kommentarer om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast jag kan se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0