... FOURTH SUNDAY OF ADVENT


Bilder: Nyss.

Nu är det fjärde advent, för er som inte har koll. Redan på fredag är det julafton, och hela familjen samlas. Det var väldigt längesen sist hela familjen samlade på en och samma plats. På torsdag eftermiddag åker jag, syrran, Peter och så deras katter upp till Björnäs. Vad jag längtar efter är mormors hemgjorda köttbullar. Jag hoppas på att få äta det i år. ;)

Nåväl, idag vaknade man strax efter elva - så sjukt skönt. Jag steg upp pch åt frukost sedan fortsatte jag med att se på en film som ligger bland mina favoriter "waterworld" och sedan började jag städa i detta rum som att sortera kläder som var så stökigt över byrån och i lådorna. Nu är det iallafall ordning på saken. Ikväll ska jag bara ta det lugnt och så, jag återvänder till jobbet imorgon. Det återstår ju bara 3 dagar kvar, sedan säger man hej till ledighet som sagt.

Ha en bra söndag.

Kommentarer om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast jag kan se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0