... GISSA VEM SOM FÅTT LITE SKIT PÅ SIG IDAG

Bild: Gloria.

Ja, precis som rubriken lyder - Gissa vem som fick lite skit på sig idag? Jag! Haha, så kan det tyvärr gå till bland småingar. Jag märkte det först när jag kände hur varmt och kletigt någonting hade hamnat på min vänsterhand - ack, lite skit! Så det var bara att ta med ungen mot blöj/toalettsrummet och rengjorde henne + byta blöja. Det var inte lite lös-skit heller! Haha. Tur att jag inte råkar få kräksreflex eller någonting så fort lukten når min näsa, så farligt var det egentligen inte. :)

Annars var vi också ute en timma och åkt pulka - lite jobbigt för småbarnen att gå i rejäla snöhögar där och här. Tre ungar har lyckats somna i min knä/famn med min arm som sin kudde, så himla gulligt! Sedan slutade jag redan vid halv fyra då alla hade åkt hem med taxi. Resten av kvällen har jag som vanligt myst i sängen och surfar runt.

Sist men inte minst måste jag få gratta igen Sophie för sin söta dotter, Isabelle som kommit ut till världen idag! Tack för mmset, Sophie.

Kommentarer om inlägget
kurdisk muslimsk tjej <3

Goddag <3

Lämnade en kommentar här den 2010-12-21 och klockan var 14:04:09 ♥
Länk: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast jag kan se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0