... HELLO XMAS


Äntligen är min sista dag före jul på jobbet över. Efter att ha slutat vid tretiden, drog jag ner till centrum och letade efter en bra julklapp. Det var så svårt att jag blev lagom sur, men så fort jag kom på vad så gick humöret upp lika fort. :) Men iallafall, på jobbet var det rätt lugnt idag eftersom det var bara fyra ungar idag, efter lunchen fick barnen vara med andra barn på en annan avdelning. Där kom det en hörande flicka som frågade:

"Kan du höra mig?"
"Nej."
"Varför inte?"

Jag avläste henne och att svara på hennes fråga kunde jag tyvärr inte. Jag använder ogärna min röst med folk jag inte känner. Och det upprepades säkert 10 gånger, haha. Och en pojke petade på min earl-piercing, och när jag visade att man kan flytta på den lite så utbrast han med ett stort WOW på läpparna. Så gulligt! :D

Men iallafall, nu har jag min ledighet! Imorgon blir det Björnäs, föräldrar, djuren och huset

Kommentarer om inlägget
malin

Hejsan, kolla gärna in min blogg om du gillar ett extra gott skratt om dagen ! :D

Lämnade en kommentar här den 2010-12-25 och klockan var 21:53:00 ♥
Länk: http://skrattfeber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast jag kan se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0