... OVER THE RAINBOW


- sommar 2009.

Jag snokade i mina bildmappar och såg denna bild, då ekade "Over the rainbow" i huvudet på mig med Connie Talbots musik. Jag har ju den där typiskta "mening-besatthet" så fort jag ser nån bra mening, you know.

Hursomhelst, idag var man i Uppsala igen efter gårdagen. Intervjuet på Iris Hadar gick lugnt och fint. Efteråt gick jag runt lite på stan i väntan på bussen, blev lite på Åhlens och en bokaffärn då jag hittade en bok som heter "Skynda att älska" av Alex Schulman, som handlar om att han har haft det svårt att åka till torpet efter hans far dog. Denna bok är tillägnad till hans far och så, jag kommer troligvist bli tårögd när man har börjat läsa den efter den nuvarande boken "Burpojken", skriven av en barnpsykolog Torey. Tja, har egentligen inte något mer vettigt att berätta. Nä, här får jag ta och sätta en punkt.

Over the rainboooooow.

Kommentarer om inlägget
Syster

vill höra mer om hur dagarna varit :)

Lämnade en kommentar här den 2010-02-19 och klockan var 08:16:10 ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast jag kan se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0