... SÄLLSKAP I HELGEN


Bild: Veronica, augusti 2009.

Natten har kommit nu och jag ligger i soffan med två lampor påslagna märker jag nu. Lite onödigt och slösbart med elen. Till vänster om mig ligger det en hög av påslakan, örngott och underlakan som jag ska ha sedan, på min sida skall det vara av sidenkvalite. Ni anar inte hur gott jag sover med ett täcke och kuddarna av siden...!!!!

När morgonsdagen kommer utanför mina stängda ögonlock, skall jag vakna och hålla tummarna att tåget från Stockholm till Uppsala inte skall bli inställd för Vera ska komma hit och vara med mig hela helgen. Då åker jag ned till Uppsala och möter henne, drar på stan och sedan hemåt. Då ska jag försöka ta många bilder under helgen, roligare med sällskap då. :) Men allting hänger ju på snöskiten så är det bara att vänta och se.

Godnatt. Sov gott och dröm sött.

Kommentarer om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast jag kan se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0