... SOTNING



Jag är en av dom som gärna lägger själen i makeup, speciellt med ögonskuggorna. Men en sak var jag väldigt dålig på - att skapa sotade ögon. För jag hade inget bra tålamod tidigare, aldrig varit nöjd tills ikväll. Jag får börja leka med färger igen och ta bilder. Det var ju ett bra tag sen, va? Dock behöver jag den där starka lampan till mellanrummet som "softbox" (ta tillbaka den), så kan det bli bra bilder istället för kläder och skåp bakom mig som kan vara lite störande.


- jag blåser ut som en blåsfisk + suger in kinderna som en fisk,  jag föddes ju som en. ;)

Godnatt!

Kommentarer om inlägget
åsa

wow! sexigt på dig! mums

Lämnade en kommentar här den 2010-02-12 och klockan var 08:17:56 ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast jag kan se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0