... EYESHADOWS



Inatt testade jag ögonskuggor, för att se vilka färger som skulle få följa med till Stockholm imorgon. Jag gillar bäst hur rosa tonar in till gulfärgen. Inte turkosblått med grönt, det ser ju nästan ut som en blåtira... Och så gillar jag inte blått heller. Den känns för... kallt för mig, men färgerna var fin annars. :)

Kommentarer om inlägget
Syster

ta med rosa, jag ska vara rosa klädd :D

Lämnade en kommentar här den 2010-01-27 och klockan var 21:26:14 ♥
Bella

Rosa och Gul passar dig verkligen bra. Även grönt passar dig bra (ej med blå färg)

Lämnade en kommentar här den 2010-01-28 och klockan var 00:15:05 ♥
Malin

du passar grymt bra i rosa/orange/gult. sådeså. ;)

Lämnade en kommentar här den 2010-02-04 och klockan var 11:19:56 ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast jag kan se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0