... WHITE SHOES


Bild: Åsa & Malins converse, i Trollhättan.

På jorden, i Europa, i Sverige, i Stockholm och slutligen i Sollentuna. Det är där jag fortfarande befinner mig i
. I skyn är det molnigt men man kan se fläckar av det blå genom dessa stora fönster. Jag ligger på divan med tv och min laptop i knät. Katten Gloria skuttar snabbt fram och upp till mig så fort hennes namn ropas och sedan lägga sig på den svarta kudden med ansiktet utåt mot mig. En liten sötnos! :)
Jag har ingen aning om när jag är hemma igen i Östhammar, kanske till helgen. Hoppas på att syrran och Peter åker ut till Björnäs så hänger jag med. Jag orkar inte precis att bära en laptop, en påse jag har shoppat under en och halv vecka och så väskan med det vanliga i på en buss eller ett tåg. ;) Många bilder sitter i kameran och väntar på att få publiceras men det får vänta ett bra tag till skulle jag tro...
Ikväll blir det stan med Vera. Vi hörs!

Kommentarer om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast jag kan se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0