... THE END


Bild: Litto, Masso och Emil vid Östhammars hamn, 25/6.

Vid halv tolv åkte den sista bilen iväg och återigen var det rätt tomt här. Rent, tyst och tomt. Hela dagarna från torsdag har vi varit igång och levt livet. Vi åt, vi drack, vi grillade, vi solade, vi badade, vi åkte båt, vi åkte ring, vi åkte vattenskidor, vi festade och vi levde. En liten del av galenskap fanns med i bilden av det hela. Istället för att berätta i ord, finns det bilder som får tala för sig själva... Dessa lägger jag upp på Facebook. Och en film kommer småningom.

Tack för helgen, eller det kändes egentligen som en hel vecka. :)


Kommentarer om inlägget
jessie

fy satan sjukt jävla fin bild!

Lämnade en kommentar här den 2010-06-27 och klockan var 22:47:38 ♥
Emelie

jessie, ja, när jag tog bilden visste jag exakt hur jag skulle redigera bilden. <3

Lämnade en kommentar här den 2010-06-28 och klockan var 00:04:02 ♥
Länk: http://cuoresphoto.blogg.se/
åsa

gillar bilden med! du är för bra helt enkelt!

tack själv, emypemy...haha ja det kändes som en vecka, tror att vi har hunnit med så mkt!

smack!

Lämnade en kommentar här den 2010-06-28 och klockan var 15:58:32 ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast jag kan se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0