... RAINY FRIDAY


Bild: Ett stängt fönster på stallet.

På något sätt är det skönt att se några regnpölar på vägarna, se det gröna vara dränkt i regndropparna och mörk himmel i grått. Det är ju då man slipper ha dåligt samvete att inte vara ute. ;)

Idag blir det förmodligen att fortsätta måla sovrummet till grått/beige. Jag lovar att ta bild på före-färg och efter-färg, dock glömde jag fota hela rummet innan två väggarna målades. Färgbilder nöjer ni kanske med... Hoppas jag, åtminstone. Sedan är det sängen som ska äntligen få bli vit, inte i nån jäkla ljusbjörk trä. I början hade jag egentligen tänkt mig vita väggar med svarta möbler. Men jag fann den rätta färgen, grått/beige så får det bli vita möbler istället. När man är mitt i projektet, längtar man bara tills allting är klar så man kan få börja inreda på nytt.

Min helg kommer nog att se ut så här: Måla, måla och måla.

Kommentarer om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast jag kan se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0