... "TITTA UT :)"


Bild: Ränder i taket.

Vid halv nio ikväll fick man ett sms av Malin där hon bad mig att titta ut. Jag hade förstått att hon och Hannes skulle komma förbi en stund innan de åkte vidare till Tögen. Jag tittade ut men ingen bil. Andra sms, titta ut då stod jag i badrummet och tvättade undan ett par slingor som fick bli ljusa. Hundarna gjorde så att jag förstod att de var utanför dörren. Haha. Inte varje dag man får ett oväntat besök, av mina egna vänner. ;) Haha, hursomhelst drar jag upp till Öregrund imorgon med dem och sedan hälsa på stugan i Tögen. Jag har vuxit upp här i 22 år och jag har aldrig varit i Tögen. Någon gång måste bli den första. ;)

Kommentarer om inlägget
Pernilla

Tack :), det är löshår som jag har köpt för längesedan o vågade aldrig använda men nu testade jag :D.

Kul att få överraskade av vänner :D.

Lämnade en kommentar här den 2010-06-23 och klockan var 15:25:38 ♥
Länk: http://lillapia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast jag kan se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0