... VÄNNER I SOLEN



Idag har det varit en härlig dag kan man lätt säga. En hel dag ute i solen, sitta uppe i Öregrund och äta smältande glass från glassbaren i rosa. Åkt robåt till Tögen för att hälsa på Hannes sommarstuga, ett så himla mysigt ställe, tagit en tur med motorbåten i havet med solen skinande mot oss så att havet gnistrade och slutligen middag på altan. Kom hem vid halv tio och jag ser solbrända kinder. Tummen upp. Det är så en dag ska vara. Imorgon väntas mina gäster från Stockholm, Märsta och Örebro. Vilket betyder att min närvaro i bloggen blir helt noll. Men ni kan förvänta er en del bilder och eventuellt sköna filmklipp när midsommarshelgen är slut.

Ha en trevlig midsommar!

Kommentarer om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast jag kan se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0