... LAST NIGHT



En liten video med olika bilder från olika dagar, olika ögonblick. Jag vet inte ens vilka bilder ni har sett,och vilka ni inte har sett så slängde jag bara liksom ihop. Nu är det sista natt härhemma, sedan åker man iväg söderut mot Örebro. Nåväl, nu ska jag bjuda på en gammal misslyckad bild som jag aldrig har visat tidigare, då jag var rätt rastlös och fotade lite... Ack, blåbärsoppamustasch!



Godnatt så syns vi.

Kommentarer om inlägget
malinö

typsikt din video måste altlid va lite fort :D jag vill njuta & kolla haha men annars såg iaf de e snygga bilder :)

hörs när jag e på tåget så smsanfall on!

Lämnade en kommentar här den 2010-03-11 och klockan var 09:24:15 ♥
natty

Hej!

Jag skulle vilja kontakta dig via mail, som du kan kanske maila mig nu när du "fick" mitt mailadres...hoppas du kan hör av dig till mig snart :)



//natty

Lämnade en kommentar här den 2010-03-11 och klockan var 20:39:06 ♥
Länk: http://natty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast jag kan se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0