... "DET ÄR SVÅRT ATT VARA HJÄLTE NÄR INGEN SER PÅ"


Bild: Den säger mycket väl om ett ord - uttråkelse.

Rubriken är ett ordspråk. Jag gillar den, den ger en viss känsla av sorg tycker jag. Någon som faktiskt försöker vara en hjälte men ingen bryr sig och kollar efter, liksom. Ja, nog om det. Jag är så himla trött just nu och väntar till tolvslaget så kollar jag om min lön har trillat in på banken så bokar jag tåget inför morgondagen. Gud vad jag längtar efter att få krypa ned i sängen och låta mitt huvud drunkna i kuddarna... Men en dusch och packningen står först. Jag borde ha gjort det för längesen, men jag har ingen aning om varför jag inte gjorde det. Ja, så kan det ju gå till ibland.

Jag lär inte blogga någonting förrän på söndag, så ni får ha det bra utan mina vardagliga bilder. Godnatt och sov gott!


Kommentarer om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast jag kan se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0