... EARLY BIRD


Bild: Nova för ca 1 månad sedan.

Jag gäspar x antal gånger såhär dags. Som flesta av er vet att jag inte riktigt är van men börjar faktiskt vänja mig. Så fort Nova hörde min röst så var hon så glad att hon gnällde. Så söt. :D Hon och Shakira har lekt hårt av sig i trädgården för att trötta ut varandra. Var precis ute i solen med Nova, med tre nyfikna katter som tassade i bakgrunden. De såg ut som ett gäng ninjor, som var beredda på att slåss ifall. ;)

Dagen blir Nova, Nova och Nova. Sedan packar jag lite och så, åker till Örebro efter jobbet imorgon. Jag har nämligen saknat att få åka bussturer och tåg, fast det är bara en månad sist. Ni alla som befinner er varmt om hjärtat, vi ses. :) Tinniusen sitter och piper i huvudet på mig idag igen. Mysigt värre.

Ha en bra onsdag, gott folk.

Kommentarer om inlägget
matte

fin blogg du har :)!

Lämnade en kommentar här den 2010-05-26 och klockan var 12:38:42 ♥
Länk: http://drol.blogg.se/
Lina

Guud, vadd sööt katt<3

Lämnade en kommentar här den 2010-05-26 och klockan var 15:02:29 ♥
Länk: http://chinaliina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast jag kan se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0