... EN VACKER DRÖM INOM FOTO


Bild: Tagen förra sommar.


Jag hoppas än idag att få fotografera ett bröllop. Det är nästan omöjligt att få misslyckade bilder, isåvidare någon inte står i vägen. Fokusera på detaljer, inbjudna människor och paret som gifter sig. Jag har typ redan klara bilder i huvudet av hur allting ser ut och så... Under en sommardag. Så himla vackert. När får jag chansen att fota ett bröllop!?

Finns det någon/något par inom er familj/vänkrets som söker en fotograf till ett bröllop, som blir garanterad vackra bilder - NÄMN MIG

Jag skulle vara evig tacksam. Det är en vacker dröm.

Kommentarer om inlägget
TUVA

ååh vilka gudomligt vackra bilder du tar!

Lämnade en kommentar här den 2010-05-12 och klockan var 12:37:19 ♥
Länk: http://nyheter24.se/nextinfashion/tuva
Andrine

kjempe fin blogg du har!:D

Lämnade en kommentar här den 2010-05-12 och klockan var 16:13:24 ♥
Länk: http://amandras.blogg.no
S

Kan prata med min kompis som gifter sig i Juli och fråga henne om hon behöver nån fotograf :) jag är bjuden dit så kan kolla :)

Lämnade en kommentar här den 2010-05-12 och klockan var 18:11:16 ♥
Länk: http://sophiebjornberg.blogg.se/
Syster

du är anlitad den dagen då jag och peter gifter oss, om det nu någonsin blir :P om du nu vill då, du kanske vill vara 100 procent gäst och inte fokusera på foto :) puss

Lämnade en kommentar här den 2010-05-12 och klockan var 21:32:34 ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast jag kan se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0