... LITE NYTT I CUORES LIV



Hur cool är inte örngottet? Roligare än enfärgat eller blommigt, faktiskt. Nu har jag äntligen ett överkast över sängen, det som finns hemma är sjukt fula och ser ut som om dessa kommer från 50 tal. Jag vill också slippa krypande fästingar från katterna, förstår ni. Och varje katthårstrå. Resten ser ni väl vad det är.

Det har varit mysigt och roligt med Nova idag. Eller extra mysigt då hon somnade i min famn och jag somnade en stund efteråt med henne i fåtöljen. Annars var hon mest ute i trädgården och lekt av sig med Shakira medan Selma gick längs staket och åt gräs i solens strålar. Nu är jag ganska trött men ska undvika tupplur tills ikväll. :)

Take care about u.


Kommentarer om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast jag kan se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0