... "NEVER LET THE LIGHT FROM YOUR SMILE FADE"


En lugn söndag som började vid halv tio. Jag börjar långsamt men säkert bli en morgonmänniska, tror jag. Hösten börjar komma ikapp till Stockholm, då de flesta löv börjar bli vackra. Precis som dessa färger i en eldslåga. Jag väntar ett litet tag till så blir det mer färgrikt i naturen så beger jag gärna mig ut med kameran för att låta er se världen genom kameralinsen, roligare då. :)

Till er alla som har bett om att få hjälp med photoshop/fixa er bloggar, jag har nu inte möjlighet att göra det eftersom jag har inte photoshop i min laptop och vill inte heller lägga in programmet. Jag gör bara det på mina föräldrars dator hemma uppe i Östhammar. Men gäller det att ändra färger och inget med photoshop att göra så kan jag fixa det via htmlkoder i värsta fall. :)

Sköt om er.

Kommentarer om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast jag kan se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0