... TUESDAY


Bild: Gammal.


Just nu har jag lunchrast och har redan ätit. Istället för att sitta i rastrummet, väljer jag att sitta och surfa lite innan vår roliga psykolog snackar på om "VEM ÄR DÖV?" och det är faktiskt intressant. Det finns skillnader mellan döv och Döv, vilka som är det och så. Imorse var jag så trög att jag tog fel pendeltåg, då jag hade åkt fram till Karlberg för att ta tåg mot Bålsta. Men istället kliver jag på och åker mot Märsta, vaknade till och klev av för att vända igen! Det hela resulterade i att jag kom 13 minuter försent. Hur trög får man vara, egentligen? Men nåväl, nu är jag iallafall klar i huvudet. ;)

Nu ska jag ta och svara på en fråga som kom in häromdan:

Åsa: Emypemy, bor du verkligen i sthlm nu?! wow :D du pluggar alltså där? irish hadar där?

Mitt svar: Åsa, japp det stämmer. :) Jag bor här och går på Iris Hadar tills jag har hittat en praktikplats eller ett jobb som passar in på mig och min handledare säger att jag kommer att få ett jobb snart med tanke på vem jag är och vad jag har för intressen. På sätt och vis är de på Iris Hadar mer uppmuntrande och tror på en, än vad de på Arbetsförmedligen gör, de säger "Du förstår väl att du inte kan bli det, det eller det eftersom.....blabla" och drar ner ens drömmar och den förberedande utbildningen är faktiskt bra. :) Hoppas du får en klar bild av mitt liv just nu, ÅsaMåsa!


Kommentarer om inlägget
åsa

japp väldigt klart :P go go emy! smack

Lämnade en kommentar här den 2010-10-01 och klockan var 05:47:03 ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast jag kan se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0