... COLOR IN PAPER


Jag chockade tydligen flera personer med dessa teckningar, till och med mamma. Det är någonting jag faktiskt kan, bara om jag vill och spenderar några timmar åt det. Jag behöver bara få inspiration och titta lite, så kan jag skapa. Nu vill mamma gärna att jag skall måla ihop något på en tavla till föräldrarnas sovrum och så vill lilla Malin ju ha en! Haha. Lugnt och fint.

Nästa gång jag målar igen, vad vill ni se för människa? Vad för accessoarer? Hur ska håret se ut? Vad ska personen göra? Skriv på, så försöker jag rita ihop en. Jag vill alltså att ni skall utmana mig. :)

Kommentarer om inlägget
bebis

du ska måla ngn kille men i mörkhårig helst ;) hur ska håret se ut hmm... försök måla som hannes? haha

Lämnade en kommentar här den 2011-02-11 och klockan var 00:00:02 ♥
Malin A

men nåh! jag vill också ha nu!! :D vad duktig du är!

Lämnade en kommentar här den 2011-02-13 och klockan var 00:02:58 ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast jag kan se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0