... DAGENS FINASTE TEXT

För bara några minuter sen fick jag texten som berörde hela mitt hjärta. Det är väldigt sällan jag får höra så. Tack för dessa fina orden.

"Du ska veta du är den personen som alla bör lära känna
De som inte har lärt känna dig har missat något
Jag menar inte vilka som helst borde lära känna dig utan de som är på din nivå
Du är en vän som alla skulle behöva, det är väldigt synd att en del skulle inte vara det tillbaka
Du skulle inte vinna på att ha en skit vän, verkligen inte, du är värd mer än så

Tårar är helt normalt och som vardagsmat hos mig, du kan få dom att suddas bort och ta fram mitt leende
Även om jag är så envis ibland och försöker hålla mitt leende kvar inom mig, men jag lyckas inte
Det är jag verkligen imponerad över

Det är inte svårt att säga att du betyder för mig men det är svårt för mig att visa för dig
Eftersom du betyder för mig riktigt mycket, spelar ingen roll om du vet eller inte
Det finns bara en person som vet exakt och det är jag
Men då är det jag som verkligen försöker att visa för dig

Jag lägger ner min skuld på att jag har lagt mina tårar för mycket över dig
Jag har en styrka som är otroligt stark som ingen kan ta från mig men jag vill gärna ge en del av min styrka till dig när det behövs
Du har hjälpt mig otroligt mycket och även förstått mig riktigt bra
Jag vill ge något tillbaka

Det som gör mig arg är att många brukar tro att de förstår, vilket de egentligen inte gör
Men jag är så glad över att du verkligen förstår mig, en av de få faktiskt

Du förstår väl att jag försöker säga något bättre ord än tack, men jag kanske har försökt visa min tacksamhet till dig. Jag menar att jag är inte bara tacksam över att du har förstått hur jag har upplevt utan jag är även jättetacksam över att du är en bra vän till mig."

Av en älskvärd vän.

Du ska veta du är den personen som alla bör lära känna
De som inte har lärt känna dig har missat något
Jag menar inte vem som helst borde lära känna dig utan de som är på din nivå
Du är en vän som alla skulle behöva, det är väldigt synd att en del skulle inte vara det tillbaka
Du skulle inte vinna på att ha en skit vän, verkligen inte. Du är värt mer än så.
Tårar är helt normalt och vardagsmat hos mig, du kan få dom att sudda och ta fram mitt leende
Trots om jag är så envis ibland och försöker hålla mitt leende inom mig, men jag lyckas inte
Det är jag verkligen imponerad över
Det är inte svårt att säga att du betyder för mig men det är svårt för mig att visa för dig
Eftersom du betyder för mig riktigt mycket, spelar ingen roll om du vet eller inte.
Enda person vet exakt och det är jag, men då är det jag som försöker visa för dig
Jag lägger ner min skuld på att jag har gett mina tårar för mycket till dig
Jag har en styrka som är otroligt starkt som ingen kan ta från mig men jag vill gärna ge en del av min styrka till dig
när det behövs
Du har hjälpt mig otroligt mycket och även förstått mig riktigt bra
Jag vill ge något tillbaka
Det som gör mig arg är att många brukar tro att de förstår men vilket de inte gör egentligen,
men jag är så glad över att du verkligen förstår mig, en av de få faktiskt
Du förstår väl att jag försöker säga något bättre ord än tack, men jag kanske har försökt visa min tacksamhet till dig.
Jag menar att jag är inte bara tacksam över att du har förstått hur jag har upplevt utan jag är även jättetacksam över
att du är en bra vän till mig
// Din vän Emma Jäderlund

Kommentarer om inlägget
Syster

Värmande ord kan jag tänka mig :)

Lämnade en kommentar här den 2011-02-23 och klockan var 08:40:23 ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast jag kan se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0