... WHITE DESK


Nu är skrivbordet på plats och är 99% klar då det finns vissa ställen där det fortfarande är "kladdigt" av färgen och så. Det fixar jag en annan dag då jag inte riktigt har tålamod att låta skrivbordet ligga kvar i köket. :) Ni ser före och efter på själva skrivbordet. Visst är den mycket finare i vitt? :)

Nu får vi se när jag fixar en stol. För tillfälligt använder jag en furustol med blåtyg - jag som avskyr furuträ och blåfärgen för det mesta, haha. Kanske fixa om just denna stol eller en annan. Vi får se. ;)

Kommentarer om inlägget
bebis

snyggt blev de :) och nu vet jag vart du sitter och datanörda haha.

Lämnade en kommentar här den 2011-02-08 och klockan var 15:19:57 ♥
Hoa

pi snyggt!

Lämnade en kommentar här den 2011-02-08 och klockan var 19:47:52 ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast jag kan se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0