... DEN DÄR STEGHYLLAN


Bild: Alldeles nyss.

Den 15:e augusti skrev jag detta inlägg om att bygga en egen steghylla. Och det blev av. Men jag hann aldrig ta in den eftersom jag flyttade ner till Stockholm. Men nu är jag ju hemma igen. Efter fyra långa månader, har jag äntligen invigt den i mitt rum! Dock har jag inte dekorerat den som jag hade tänkt mig, men det får bli så tillfälligt.

Den lilla spargrisen med turklövern, hittade jag i den förfallna stugan bredvid och man kan bara stoppa mynt i den men inte ta ut. För att ta ut måste man krossa sönder den. Just nu slänger jag alla jäkla en-kronors mynt i den!

Men annars... Vad tycks? :D

Kommentarer om inlägget
malinö

jäklar va snyggt blev de! :)

Lämnade en kommentar här den 2011-01-31 och klockan var 18:52:29 ♥
Jessie

Sjukt snygg! :)

Lämnade en kommentar här den 2011-01-31 och klockan var 19:35:06 ♥
Hoa

mysiiiiig där, ha den kvar när jag kommer uppe ;)

Lämnade en kommentar här den 2011-02-01 och klockan var 19:56:53 ♥
julle

shit snyggt ja! ovant att du har uppdaterat mycket, att jag inte har hunnit läsa alla inlägg än haha. men gillar de!

Lämnade en kommentar här den 2011-02-01 och klockan var 23:08:25 ♥
Emmisa

Jättesnyggt! Man kan tro att du har köpt den :P

Lämnade en kommentar här den 2011-02-02 och klockan var 19:08:36 ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast jag kan se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0