... FINISH


Kanske tio-femton centimeter av håret har fallit ned på golvet. Lite av lång page-typen, och så fixat till lugg som jag tyvärr har satt upp. Det ser verkligen inte stylat ut på bilderna men det var det när jag gick ut ur frisören, haha. Nöjd är jag iallafall. Skönt att kunna tvinna genom håret med fingrarna utan att fastna någonstans. Färger i blont och mörkbrunt lades till, alltså slingor i folie. Det var lite... orange/rött i mitt hår innan, men nu ser det mer naturligt brunt-hållet och och så det blonda i skifter. Jag får försöka att sköta håret och klippa mig lite oftare i år så att jag inte får kluvna toppar som typ stoppar växningen, så att det faktiskt växer. :)

En riktig bild med ordentlig stylad frisyr kommer nog inom kort, när jag har lust. ;)

Kommentarer om inlägget
Askungen

Fräsch ut!

Lämnade en kommentar här den 2011-01-31 och klockan var 18:15:34 ♥
Länk: http://www.askungan.com
Emmisa

Håller med Askungen det ser riktigt fräsch ut, det sitter jävla snyggt på dig också!

Lämnade en kommentar här den 2011-01-31 och klockan var 18:46:26 ♥
Syster

Fiiiin syster :)

Lämnade en kommentar här den 2011-01-31 och klockan var 18:50:00 ♥
Hoa

snygg, min sötnos <3

Lämnade en kommentar här den 2011-02-01 och klockan var 19:54:27 ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast jag kan se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0