.. IF WINTER ENDS

Bild: Frost.

Nu är det bara fyra dagar kvar på förskolan. På fredag blir det min sista dag... Om det inte dykt upp några mail som förändrar det hela. Dagen har bara flugit förbi och jag är riktigt trött. Just nu längtar jag mest till att få sova. Bara sooova. Gloria har däckat härbredvid som vanligt, sen en och halv timme. Det bästa efter en arbetsdag, är när man äntligen får lägga sig under täcket med nakna ben + fötter och rätta till kuddarna för att sedan somna. Det är då man sover så jäkla gott hela natten ut!

Jag vet inte ens varför jag uppdaterar detta inlägg, för jag har inte något mer att säga. Äh, låt det här bli ett ovettigt inlägg. Godnatt på er.

Kommentarer om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast jag kan se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0