... OKAY, I'M HOME AGAIN

Bild: Gammal bild, med karamellfärg i vatten.

Den nästsista dagen i januari bestod av att visa sötnosen runt härhemma, lekt lite med fyrhjulingen fast det var så kyligt i luften att tårarna kom ut självmant när man körde och så har vi givetvis myst inne. Vid tretiden åkte sötnosen hem, då blev det lite Jurassic Park III på teven och värmefilten. :) I mitt rum är det lite stökigt nu med ett par stora påsar, en stor väska med en liten väska med så mycket saker i. Jag får ta och fixa i veckan så att det blir fint i rummet som det var innan och så ta in den där vita steghyllan som jag och pappa byggde i höstas, den har stått och väntat i garaget sen dess.

Min kära mor håller tydligen på och måla om deras sovrum just nu till mullvadsgrå tror jag det var. Det blir nog fint sen. :) Hon har helatiden nya projekter att göra med huset, till slut står huset nog i fina och neutrala färger. Ni skulle ju bara se hur det såg ut innan i mellanrummet mellan köket, hallen, vardagsrummet och datarummet. Orange garderobsdörrar! Och så allt furu-trä... Och spygröna trappor, som är långifrån färdiga. Haha.

Imorgon blir det nog nya bilder. Som före-bild och efter-bild på mitt hår efter frisörbesöket vid 11.30 och så steghyllan efter jag eventuellt dekorerat lite på den. :) Jag måste ju ta allt igen med kameran jag i princip missat de 4 senaste månader.

Sköt om er så ser vi till att ha en mysig söndag!

Kommentarer om inlägget
Hoa

saknade dig redan när jag åkte.

Lämnade en kommentar här den 2011-02-01 och klockan var 20:10:06 ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast jag kan se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0