... TOMORROW: BJÖRNÄS, ÖSTHAMMAR

Bild: Någon gång under nyårsveckan. I love his smile, and I know how I makes him smile.

Fredagskvällen har bara flugit förbi och jag är lagom trött efter att ha kommit hem från stan. Jag skall vika ihop kläderna och packa ner allt. Det blir verkligen inte bara en väska och datorväskan... Jag skulle annars få flytta hem på egen hand med alla saker då föräldrars bil hade gått sönder. Men snällt nog ville Hoa ställa upp och köra mig hela vägen hem! Tänk er, Hoa på landet tillsammans med katter, hundar och hästar. So sweet! ;) Det blir trevligt och se hur föräldrarna och Hoa träffas, haha. Men tack, sötnos!

Eftersom Peter fyllde år idag, så gav jag honom en present. Den innehöll en hoodie och ett par byxor i en mysig kvalité, i vitt med "i  dad" över hjärtat-området - för bebisen! :D Eftersom han tränar och är tränare så tänkte jag att den typen av hoodien skulle sitta fint. Och det gillade han. ;) Nu har jag iallafall fått köpa mitt livsförsta bebiskläder! :D

Nä, nu får jag börja packa lite och dylikt. Godnatt på er! 

Kommentarer om inlägget
Hoa

hihi, jag gillade dina fld, dina djur, din fyrhjuling, ditt hus och DITT rum ;) puss på dig, sötnos

Lämnade en kommentar här den 2011-02-01 och klockan var 20:07:27 ♥
Emmisa

Hahahah det är så typiskt Hoa, alltså hans min:D

Lämnade en kommentar här den 2011-02-02 och klockan var 19:09:42 ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast jag kan se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0