... EN AV DE MEST HATADE LUKTER

Det är curry. De fäster ju in sig i händer/kläder på en, hur mycket man än tvättar händer. Till och med i munnen. Må curry vara god men fan ta deras lukt. Igår förföljde lukten mig helatiden efter middagen då jag råkade spilla lite på leggingsen och så självklart på händer. Enda alternativ som fungerar: Låta kläder åka in i tvättmaskinen och duscha. Det där med smaken i munnen, tandborsten duger inte. Ge det 24 timmar, bara.

Det var bara det jag hade lust och tala om. Ska man säga haha? Eller inte. Inlägget är tidsinställt. Vid den här tiden ligger jag förmodligen och drömmer om någonting.

Kommentarer om inlägget
rosell

mm hänt mej ngra ggr.. hatar de men samt svårt undvika de goda curry zzz men äh, som du sagt ba ge d 24h sen e d över! ;)

Lämnade en kommentar här den 2011-03-20 och klockan var 22:32:58 ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast jag kan se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0