... HOME SWEET HOME, BJÖRNÄS

Photo: Joey's son, Zackarias.


Tillbaka i Björnäs, Östhammar. Jag är sjukt trött att jag kan känna hur mina ögon skavs av linserna, jag skall byta till glasögon snart så ögonen får vila lite. Annars kom jag hem vid tretiden efter en bilresa med Hoa + från Uppsala åkte jag buss hem. Det var extra roligt och åka bil med Hoa idag då det hände grejer som att se en allvarlig olycka på länsvägen 55 och dylikt, haha. Men annars är jag nöjd med helgen som varit. Jag passade självklart på att promenera hem till Joey för att hälsa på och fota på ungen Zacke. Det kommer fler bilder. :)

Men ja, som sagt, jag är så förbannat trött att det nästan är olagligt. Men jag håller mig vaken i några timmar till sedan är det fritt fram att däcka.



Kommentarer om inlägget
Hoa

hihi, ser fram emot att resa med dig någonstans framöver, mitt hjärta!

Lämnade en kommentar här den 2011-03-22 och klockan var 10:46:49 ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast jag kan se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0