... KAN NI LÄSA?

Bild: Gårdagens väder.

Låt mig kolla med er angående min blogg, ni som använder Firefox - kan ni läsa alla inläggtexter här? För enligt min dator så går det att läsa bra via Google Chrome och Explorer.

EDIT: Jag har fixat att det blir mörkare på varje text, är det bättre eller är det fortfarande ljust?

Kommentarer om inlägget
Anonym

för ljus.

Lämnade en kommentar här den 2011-03-09 och klockan var 14:35:12 ♥
Lotta

gör det! eller slipa den så den ser gammal ut? du vet, kontrast till det moderna typ, hehe. :)



haha, jaså? mamma har också den tapeten som fondvägg i sitt sovrum.



jag använder mozilla och tycker texten ser bra ut. inte för mörk eller för ljus iaf. :)

Lämnade en kommentar här den 2011-03-09 och klockan var 15:55:22 ♥
Joey

Jag sönder synskadad men tycker att texterna ser bra ut! Och äntligen kan jag läsa alla dina inlägg utan problem nu. Förut kunde jag bara läsa ditt senaste inlägg och de övriga hade vita texter (?)



Pussis!

Lämnade en kommentar här den 2011-03-09 och klockan var 16:57:48 ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast jag kan se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0