... NEXT DESTINATION: ÖREBRO

Photo: Cuore, 3 juni 2011.


Idag är det en sådan dag då man städar, sorterar och packar. Imorgon åker vi iväg till Örebro och checkar in hotellet/vandrarhemmet på dagen. Man vill ju sedan komma hem till ett fräscht rum efter Örebrovistelsen. :) Jag hoppas att det inte blir för varmt under studenten på fredag och att jag inte ska behöva svettas i massor under fotojobbet! Haha. Men huvudsaken är att jag får fånga studenternas lyckliga ögonblick och liknande stunder.


Snart sticker vi iväg till affärn för att handla det sista behövliga. :) Efter Örebro får ni räkna med bildregn av studenten! ;) Ha en bra dag, gott folk.

 

PS. Jag blev en stolt moster till en liten söt pojke igår. Så gudomlig söt! Jag längtar tills jag får träffa prinsen! :) DS.


Kommentarer om inlägget
Martina

Grattis till du har blivit moster!! <3 ses på fredag, längtar!

Lämnade en kommentar här den 2011-06-08 och klockan var 20:07:57 ♥
Steffy

Fan vilka snygga bilder på Fia! :-) Vill ha! Du får skicka dom sen när vi har fixat it hemma i nya lägenheten. :-) Kram

Lämnade en kommentar här den 2011-06-08 och klockan var 20:33:36 ♥
Emy

Martina, så du ska till Örebro 100%? Åh! :D

Steffy, javisst kan jag skicka bilden sedan :)

Lämnade en kommentar här den 2011-06-09 och klockan var 00:06:31 ♥
Länk: http://cuoresphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast jag kan se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0