... NOT WITHOUT LOVE

Photo: Cuore.

Första dagen utan Hoa efter en hel månad. Det ekar tomhet här i rummet, även hans plats i sängen är bäddad ochh tom. Jag är inte van att ha någon här så länge och sedan känna på tomheten plötsligt. Men det är ändå bra att han inte är här, för då har jag ju någon att sakna och längta efter. Han åkte hem till Skåne, alltså. :) Idag var det faktiskt en vanlig söndag då man bytte gardiner häruppe på övervåningen, sedan satt jag och såg ut genom fönstret. Då insåg jag att jag har den bästa utsikten från sovrummet i hela huset. Jag kunde se ända ut till ängen där hästarna betade, se hur grön ängen var hur blå och bar himlen var och se hur träden vajade svagt av vinden. Jag kan njuta av utsikten så länge bladen i träden inte har växt ut än.

Jag väckte min kamera och gick sedan ut i solen med den. Vid stallet skuttade mina kissemissar Spero och Flora omkring så tog jag fram mitt telezoom-objektiv för att fota lite. Några fina, några roliga. Men tyvärr vill bloggen inte ta emot några nya bilder än så det får bli imorgon eller en annan dag. Men bilden ovanför är ändå ny för er, (hade sparat i bildarkivet här sen tidigare). Eftersom jag kände mig lite uttråkad och så fick jag sätta mig och började snoka i internet så att det slutade med att jag har beställt hem ett par små harembyxor för bebis (till mitt systerbarn), en långklänning, några plagg och nya påslakan då jag har brist på två likadana man kan ha i sängen så man slipper ha olika. Det blir ju bara så fult och störande. ;)

Nä, nu är jag faktiskt helt och hållet ordlös. Jag får komma tillbaka när bloggen vill ta emot nya bilder och eventuellt lite nyheter? Om det kommer att finnas en eller några, förstås. Sköt om er så säger vi godnatt.


Kommentarer om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast jag kan se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0