GRATIS FOTOBOK FRÅN FUJIFILM


Bild: FujiFilm.

Hos Gilraen tipsade hon sina läsare om att vi som bloggar eller har en hemsida kan få en gratis fotobok från Fujifilm genom att skriva minst 100 ord om erbjudandet. Fotoboken kostar annars 344 kronor.


Vill ni ha era bästa bilder i en snygg fotobok? Där kan ni ha era minnen från fester, resor, speciella ögonblick eller bara bilder? Som portofolio eller helt enkelt fotobok? Så är det här absolut något för er! :) Jag har faktiskt funderat ett tag på att skaffa en likadan från Fujifilm eftersom en kompis hade gjort det. Men nu har jag ju chansen att få en gratis fotobok med mina egna bilder - det skulle vara roligare att kunna visa för folk som vill se mina bilder i boken! :)


Just därför tänker jag ta chansen! Passa på när det är gratis, för att få mer info - klicka här!


Kommentarer om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast jag kan se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0