... OH OH OH BABY


- jag & spero i min gamla lägenhet. <3

Det räcker att se soffan på bilder så saknar jag den något enormt att jag nästan ångrar mig att jag sålde den! Min kärlek till den var oändlig. Jag saknar även doften från nytt golv och nya tapeter. Synd att jag hann aldrig inreda hela lägenheten ordentligen, det får jag göra till min framtida, nästa och varsomhelst-lägenhet. :)

Förresten, kan ni tänka er mig som en LÄRARE? :D

Kommentarer om inlägget
Joey

sweet!

Lämnade en kommentar här den 2009-12-17 och klockan var 00:13:35 ♥
frida

vad i helvete, ska du börja jobba som lärare? xD

Lämnade en kommentar här den 2009-12-17 och klockan var 00:46:16 ♥
Malin

Ja, jag kan tänka mig det, typ som foto-lärare och åt det hållet!

Lämnade en kommentar här den 2009-12-19 och klockan var 10:32:41 ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast jag kan se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0