... "ANDAS IN MIG OCH SE MIG MED DITT HJÄRTA"

Bild: Maj 2010.

Jag borde ha lagt mig under täcket och somna för längesedan men jag har mig själv att skylla på som somnade i soffan tidigare ikväll och snarkade ordentligen. Jag sitter här i en sliten stor t-shirt med håret invirat i en lila handduk. Har ni testat att sova med handduken på, och sedan ta bort den när ni har vaknat - känn hur mjukt ditt hår blir. Fantantiskt mjukt, kan jag lätt lova.

Gud, vilket meninglöst inlägg men kul att publicera iallafall!



"Vi sa att vi inte var som de andra men kanske är det precis vad vi var"

Kommentarer om inlägget
Tove

Oh det ska jag testa:)

Lämnade en kommentar här den 2010-08-11 och klockan var 11:34:58 ♥
Länk: http://nytove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (endast jag kan se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0